więcej informacji

Atmosfera

 

Sądzimy, że jakość i efektywność wykonywanej pracy w dużym stopniu zależy od
panującej atmosfery. 
Dlatego jesteśmy dla siebie uprzejmi i życzliwi, szanujemy się
i stawiamy na współpracę i wzajemne pomaganie.

Nasza firma działa od 2012 r. Założyciele spółki w poprzednich latach również prowadzili Biura Rachunkowe obsługujące duże międzynarodowe spółki.

Zatrudniamy 177 pracowników. Nasza centrala znajduje się w Warszawie, oprócz tego mamy kilka oddziałów, między innymi w Lublinie, Toruniu i Puławach.

 

Zatrudniamy ludzi z pasją, kreatywnych, nastawionych na rozwój. Tworzymy miejsca pracy z dobrą atmosferą, która pozwala rozwijać ukryte talenty.

 

Stworzyliśmy i udostępniamy nowoczesne narzędzia technologiczne pomagające kontrolować i prowadzić biznes naszym Klientom.

We współpracy z mBankiem tworzymy Ogólnopolską Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), do której przystąpiło już ponad 1000 biur rachunkowych.

O nas: 

Zacznij swoją karierę z nami

 

W dobrej i przyjaznej atmosferze

Nasze oferty znajdziesz poniżej

Jakość współpracy

 

 

wspieramy naszych pracowników
w rozwoju i pogłębianiu wiedzy w zakresie podatków, prawa i prawidłowej
komunikacji z klientem

Innowacyjność

 

 

tworzymy i pracujemy na  nowoczesnych  narzędzia technologicznych  pomagających  kontrolować i prowadzić biznes
naszym klientom.

Dobra atmosfera
 

 

zależy nam na tolerancji, komforcie pracy, zachowaniu równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz na dobrym samopoczuciu
naszych pracowników

Nasze wartości: 

karta MultiSport

zajęcia on-line z fizjoterapeutą

prywatna opieka medyczna

podnoszenie swoich kompetencji i kwalifikacji

home office - wtedy gdy poczujesz się już pewnie w wykonywaniu swoich zadań

możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia pracowniczego

Benefity: 

Księgowa do Pełnej Księgowości 

 

Miejsce pracy: Lublin

 

Oferujemy:

  • Pracę w prestiżowej, innowacyjnej firmie

  • Elastyczne formy zatrudnienia: umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt

  • Elastyczne godziny pracy ustalane indywidualnie w ramach wymiaru czasu pracy na pełen etat, możliwość pracy zdalnej

  • Rzeczywiste rozliczanie czasu pracy w okresie miesięcznym

  • Wynagrodzenie – ustalane indywidualnie na kolejnych etapach rozmów, adekwatne do doświadczenia i umiejętności

  • Bardzo przyjazną atmosferę w miłym i zgranym zespole

  • Indywidulaną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju

  • Uczestnictwo w ciekawych szkoleniach, które rozszerzą Twoje umiejętności i kompetencje

  • Dogodny dojazd - biuro w centrum miasta

  • Dodatkowe benefity pozapłacowe: m. in. pakiet medyczny i MultiSport, serwis socjalny dla pracowników

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie ksiąg handlowych powierzonych Klientów

  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów 

  • Udział w rozliczaniu podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów

  • Umiejętność przygotowywania raportów oraz sprawozdań finansowych

  • Komunikacja z Klientami

 

Oczekiwania:

  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w prowadzeniu ksiąg handlowych w biurze rachunkowym

  • Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT)

  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office

  • Doskonałe zdolności organizacyjne i interpersonalne

  • Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki

  • Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość programu ENOVA 365, Płatnik, Comarch Optima

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

 

Prosimy o przesłanie CV na adres: hr@superksiegowa.pl oraz o dopisanie klauzuli:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Koordynator projektu OSCBR

 

Co zyskujesz dołączając do naszego Zespołu:

 

  •  oferujemy pracę w oparciu o wybrany przez Ciebie rodzaj umowy,

  • za realizacje planów dodatkowo nagradzamy finansowo,

  • dajemy szansę na rozwój dzięki szkoleniom i możliwościom awansu,

  • współpracujemy w zgranym, wesołym, wspierającym się nawzajem zespole,

  • stawiamy realne i jasno określone cele do zrealizowania,

  • gwarantujemy pracę od poniedziałku do piątku bez konieczności wyrabiania nadgodzin.

 

Jeśli:

 

  • szukasz miejsca dającego stabilne zatrudnienie

  • mierzysz swoje cele poprzez konkretne osiągnięcia na koniec dnia/tygodnia/miesiąca,

  • posiadasz wewnętrzną motywację, która sprawia, że dążysz do realizacji założonych celów,

  • potrafisz w sposób kulturalny i rzeczowy przekonywać do swoich racji,

  • sumienność jest Twoją mocną stroną i gdy masz powierzone zadania- doprowadzasz je do końca,

  • kreatywność jest Twoją mocną stroną …

…jesteś osobą, której poszukujemy

 

Obowiązki:

 

Kontakt telefoniczny, rzadziej mailowy i osobisty z biurami rachunkowymi w celu:

 

  • udzielenia pomocy w sprawnym przejściu przez proces certyfikacji,  

  • umożliwienia dołączenia do innych projektów, zarówno finansowych jak i poza finansowych, z których biuro rachunkowe może skorzystać a tym samym zwiększyć
    swoją przewagę nad konkurencją.

 

Odpowiedz na ogłoszenie jeżeli:

 

  • posiadasz umiejętności i cechy wymienione na początku ogłoszenia,

  • konsekwencja i upór w działaniu to Twoje mocne strony,

  • potrafisz dopasować się do zespołu i zależy Ci na osiąganiu celów zarówno indywidualnych grupowych,

  • przejmujesz inicjatywę i nie czekasz, aż „coś” się samo wydarzy

  • skupiasz się na tym, na co masz wpływ i wykorzystując to w swoich działaniach

 

WAŻNE: umiejętności księgowe nie są wymagane na tym stanowisku.

 

Prosimy o przesłanie CV na adres: hr@superksiegowa.pl oraz o dopisanie klauzuli:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Księgowa/Księgowy do KPiR

 

Miejsce pracy: Puławy

 

Oferujemy:

 

  • Pracę w prestiżowej, innowacyjnej firmie

  • Elastyczne formy zatrudnienia: umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt

  • Pracę od poniedziałku do piątku, elastyczne godziny pracy ustalane indywidualnie w ramach wymiaru czasu pracy na pełen etat, możliwość pracy zdalnej

  • Rzeczywiste rozliczanie czasu pracy w okresie miesięcznym

  • Wynagrodzenie – ustalane indywidualnie na kolejnych etapach rozmów, adekwatne do doświadczenia i umiejętności

  • Bardzo przyjazną atmosferę w miłym i zgranym zespole

  • Indywidualną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju

  • Uczestnictwo w ciekawych szkoleniach, które rozszerzą Twoje umiejętności i kompetencje

  • Dogodny dojazd - biuro w centrum miasta

  • Dodatkowe benefity pozapłacowe: m. in. pakiet medyczny i MultiSport, serwis socjalny dla pracowników

 

Zakres obowiązków:

 

  • Księgowanie dokumentów w firmach na KPiR

  • Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym

  • Sporządzanie deklaracji podatkowych

  • Bieżąca obsługa klientów

  •  Zgłoszenia ZUS i VAT

 

Wymagania:

 

  • Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem KPiR

  • Znajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT i VAT

  • Doświadczenie zawodowe - minimum 12 miesięcy w rozliczeniach KPiR

  • Chęć do nauki i rozwoju

  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki

  • Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole

  • Dobra organizacja pracy

 

Prosimy o przesłanie CV na adres: hr@superksiegowa.pl oraz o dopisanie klauzuli:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Jeśli chciałabyś/chciałbyś u nas pracować a nie prowadzimy aktualnie rekrutacji w tym kierunku, prześlij nam swoje CV i napisz jakie stanowisko Cię interesuje:)

Aktualne oferty pracy:

Specjalista do spraw pozyskiwania klientów biznesowych

 

Od nas otrzymasz:

  • Umowę o pracę i atrakcyjne warunki wynagrodzenia 

  • Konkursy sprzedażowe

  • Przejrzysty system premiowy

  • Kartę Multisport, Pakiet Opieki Medycznej

  • Pracę w godzinach 8-16

  • Pracę w innowacyjnej firmie gwarantującej rozwój zawodowy w ramach struktur firmy

  • Rozwój kompetencji w zakresie przedsiębiorczości

  • Brak presji charakterystycznej dla podobnych stanowisk na rynku

  • Niezbędne narzędzia pracy

  • Sympatyczną atmosferę pracy (młody i zgrany zespół)

  • Dogodny dojazd, biuro w centrum miasta

 

Potrzebne Ci będzie:

  • Doświadczenie w sprzedaży

  • Łatwość w budowaniu długofalowych kontaktów

  • Asertywność i dążenie do wyznaczonych celów

  • Pozytywna energia w działaniu

  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność

  • Obsługa Pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy na CRM

 

Twoje zadania:

  • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych

  • Identyfikowanie oraz analiza potrzeb klientów

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

 

Prosimy o przesłanie CV na adres: hr@superksiegowa.pl oraz o dopisanie klauzuli:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

POMOC

Polityka prywatności

FIRMA

ODDZIAŁY

CashDirector S.A. Oddział w Lublinie

ul. Rusałka 17

20-103 Lublin

CashDirector S.A. Warszawa

Al. Jerozolimskie 96,

00-807 Warszawa

CashDirector S.A. Oddział w Toruniu

ul. Szewska 4/2,

87-100 Toruń

Wsparcie techniczne i księgowe

Korzystaj ze wsparcia księgowych,
specjalistów ds. podatków oraz doradców.

Księgowi są do Twojej dyspozycji od poniedziałku
do piątku od 9 do 17. Infolinia: 22 100 67 62

Operatorem platformy Superksięgowa.pl jest CashDirector S.A.  Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2020 CashDirector S.A.

projekt i wykonanie studiokreatywa.pl

CashDirector S.A.  Al. Jerozolimskie 96,

00-807 Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy
w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
• NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 17.251.055,- zł

Dla aktualnych Klientów opiekaklienta@superksiegowa.pl +48 (22) 100 50 60 pon. – pt.: 9:00-17:00

Dla nowych Klientów opiekaklienta@superksiegowa.pl
+48 (22) 100 67 62 pon – pt.: 9:00-17:00